سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که عوض را باور کند ، در بخشش جوانمرد بود . [نهج البلاغه]

نظرهای طرفداران استقلال

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
عکس استقلال(سه شنبه 87 اسفند 27 ساعت 6:59 عصر )























  • کلمات کلیدی :
  • » سجاد
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    قلعه نویی و مظلومی(سه شنبه 87 اسفند 27 ساعت 6:57 عصر )
    23/12/1387 - مظلومی: استقلال ترسو بازی کرد
    مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال با توجه به توانمندی هایش نباید ترسو بازی می کرد.
    -

    -
    پرویز مظلومی  درباره بازی تیم استقلال مقابل الاتحاد عربستان اظهار داشت: پیش بینی می شد که الاتحاد خوب باشد. البته استقلال هم تیم سیار خوبی است ولی ترسو بازی کرد. 70 دقیقه بازی دفاعی برای تیمی که یکی از قطب های فوتبال آسیا است خوب نیست.
    وی افزود: بازیکنان استقلال به تیم حریف فرصت های زیادی دادند. البته آنها در دفاع خوب ظاهر شدند اما الاتحاد هم تلاش خوبی برای رسیدن به گل از خود نشان داد. استقلال برخلاف جریان بازی توانست گل بزند اما در ادامه بازی نتوانست به همین شکل کار را تمام کند.
    مربی اسبق استقلال در مورد تعویض های قلعه نویی عنوان کرد: در مورد تعویض های یک مربی حرفی نمی زنم. چون در آن لحظه او این تغییرات را بهتر دیده است. شاید اگر من بودم تصمیم دیگری می گرفتم. این از اختیارات مربی است و حرفی نمی توان زد.
    مظلومی تاکید کرد: بیشتر از باخت استقلال از حرکت جباری در کشور بیگانه ناراحت شدم. بازیکنان جوان باید بدانند که قرار نیست همیشه در جریان بازی باشند. معتقد هستم به دلیل بازی مستقیم دفاع استقلال با مهاجمان این تیم هافبک های استقلال کم فروغ بودند و جباری در جریان بازی محو بود.
    سرمربی مس کرمان تصریح کرد: مربی در یک زمان تصمیم به تغییر تاکتیک می گیرد. حتی اگر اشتباه هم باشد بازیکن حق اعتراض ندارد.
    مظلومی درباره اینکه قلعه نویی این باخت را به مشکلات داوری ربط داده است اظهار داشت: من از تلویزیون مشکل داوری ندیدم. شاید قلعه نویی در ورزشگاه نکته ای دیده که ما ندیده ایم.
    وی از میان تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تیم صبا را ستود و گفت: تیم صبا در عربستان هم بازی خوب و هم تاکتیک خوبی را اتخاذ کرد. از میان تیم های ایرانی این تیم بهترین نتیجه را گرفته است.
    " " 23/12/1387 - قلعه نوعی:این برد را به داور مسابقه تبریک می گویم.
    امیر قلعه نویی پس از شکست 2 بر یک استقلال برابر الاتحاد در حالی که به شدت از قضاوت مسابقه ناراضی بود در کنفرانس مطبوعاتی مسابقه شرکت کرد.
    وی در ابتدای صحبت هایش گفت: من به احترام شما خبرنگاران محترم به سالن کنفرانس آمدم در غیر این صورت تصمیم داشتم به نشانه اعتراض به داوری این مسابقه در این کنفرانس حاضر نشوم.
    قلعه نویی که با کنایه صحبت می کرد در ادامه با یک خنده تلخ اظهار داشت: اول این پیروزی را به داور مسابقه تبریک می گویم و سپس به تیم الاتحاد. همه دیدند صحنه قبل از گل دوم الاتحاد روی بازیکن ما یک خطای مسلم شد اما داور نگرفت و من متاسفم که داور نتیجه بازی را عوض کرد.
    در این هنگام یک خبرنگار عربستانی از قلعه نویی پرسید: منظور شما این است که داور به عمد خطا روی بازیکن شما را نگرفت؛ که سرمربی تیم استقلال در پاسخ عنوان کرد: نه، من نمی گویم که اشتباه داور عمدی بود اما او تحت تاثیر ورزشگاه و جو مسابقه قرار گرفت. اگر فوتبال آسیا می خواهد پیشرفت کند باید به فکر ارتقاء داوری اش هم باشد. داور ژاپنی یک هدیه بزرگ به تیم الاتحاد داد و ما بارها در صحنه های مختلف دیدیم که او سوت را به سمت دهانش می برد اما صرف نظر می کرد.
    یک خبرنگار عربستانی دیگر درباره آرش برهانی و اینکه او بهترین گلزن لیگ برتر ایران است و چرا در ترکیب اصلی حضور نداشت، پرسید و قلعه نویی پاسخ داد: ما برای لحظه لحظه این مسابقه برنامه داشتیم و می خواستیم آرش را وقتی در نیمه دوم مدافعان الاتحاد خسته می شوند به زمین بیاوریم.
    " " 22/12/1387 - بهترین خبر*حریف اماراتی استقلال در آخرین ثانیه‌ها مغلوب ام صلال شد*


  • کلمات کلیدی :
  • » سجاد
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    زرینچه ونفرت استقلالی ها از خیابانی(سه شنبه 87 اسفند 27 ساعت 6:56 عصر )
    23/12/1387 -
    بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: حرکتی که جباری پس از تعویض انجام داد، زشت بود.
    -

    -
    جواد زرینچه  درباره حرکت مجتبی جباری در هنگام تعویض با آرش برهانی در جریان بازی مقابل الاتحاد اظهار داشت: کار زشتی را از جباری دیدیم. بازیکنان ما باید تصمیم سرمربی را هضم کنند. حرف اول و آخر را در تیم سرمربی می زند و هر چقدر هم اشتباه باشد بازیکن باید بپذیرد.
    وی افزود: شاید خود بازیکن هم بعد از انجام چنین کاری پشیمان باشد. ما اگر در فوتبال پیشرفت نمی کنیم به این دلیل است که مسائل انضباطی را به خوبی رعایت نمی کنیم. اگر در هر باشگاه بزرگی چنین اتفاقاتی رخ دهد برخورد جدی می کنند.
    مدافع اسبق آبی پوشان ادامه داد: بازیکن اگر از مربی یا باشگاه هم دلخوری داشته باشد باید با بازی خوب خود در زمین شایستگی اش را نشان دهد و تیم را به خود وابسته کند.
    زرینچه درباره بازی استقلال مقابل الاتحاد عنوان کرد: در 15 دقیقه آخر استقلال تحت فشار بود. این بازی به ما یاد داد همیشه یادمان باشد که بهترین دفاع، حمله است. متاسفانه بازیکنان استقلال خیلی زود به حفظ نتیجه رو آوردند. بازیکنان الاتحاد با حرفه ای گری توانستند از این موقعیت استفاده کنند.
    وی تصریح کرد: اگر استقلال به جای کم کردن یک مهاجم و حفظ جباری در زمین به بازی ادامه می داد می توانست حتی گل دوم را هم بزند. به هر حال تعویض های امیر قلعه نویی خوب نبود. شاید اگر گل برهانی حفظ می شد می توانستیم بگوییم تعویض خوبی بوده است اما در ادامه بازی نشان داده شد که باید تصمیم دیگری گرفته می شد.
    زرینچه خاطرنشان کرد: هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و استقلال برای جبران این نتیجه زمان دارد و باید به فکر بازی های آینده باشد.
    " " 23/12/1387 - شبکه سه یعنی شبکه قرمزا(نه شبکه جوان) (پویا)
    برای بازی ساده ای مثل رم وپالرمو اخبار شبانگاهی را در 5دقیقه کوتاه می کنند آنوقت برای بازی استقلال آن هم درلیگ قهرمانان آسیا اخبار 15دقیقه ای را به 20دقیقه افزایش می دهند ؟؟؟؟؟
    از این مشخص تر وبه قول دوستان(تابلوتر)از این که صداوسیما ی به اصطلاح ملی ما به هیچ وجه از استقلال خوشش نمی آید وبا اعتراض های همه جانبه هواداران مبنی براینکه خواهشاً از خیابانی حداقل دربازی های استقلال استفاده نکنید ، به هیچ وجه توجه نمی کند که هیچ حاضر است جای بازی استقلال ، به مدت 110دقیقه فقط برفک نمایش دهد ومن این را حاضرم قسم بخورم که آقایان اصلاً از استقلال خوششان نمی آید.
    آخه چه طوری ممکن است بازی رم را اخبار کوتاه شود ولی بازی استقلال....
    شما قضاوت کنید آیا من اشتباه می گویم یا ...
    مدیر محترم شبکه سوم سیما یکبار دیگر ازشما خواهش می کنیم حداقل برای احترام مردم هم که شده از آقای خیابانی در بازی های استقلال استفاده نفرمایید.


  • کلمات کلیدی :
  • » سجاد
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    جباری(سه شنبه 87 اسفند 27 ساعت 6:55 عصر )
    /12/1387 - جباری:به خاطر دست ندادن اخراج شدم؟!!!
    مجتبی جباری درباره اینکه از او خواسته شده تا اطلاع ثانوی در تمرین استقلال شرکت نکند؛ اظهار داشت: از این مسائل نمی ترسم و نگران آینده فوتبالی خود نیستم. با توجه به شرایط حساس استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ترجیح می دهم سکوت کنم.
    وی افزود: یکسری حقایق را باید مردم و هواداران بدانند اما اکنون وقت مطرح کردن آن نیست. از من خواسته شده در تمرین شرکت نکنم. منتظر هستم تا باشگاه استقلال دلایل این تصمیم را به صورت رسمی اعلام کند تا آن موقع حرف هایم را بزنم. حرف های زیادی برای گفتن دارم و معتقدم باید در مورد مسائل اتفاق افتاده در این تیم شفاف سازی شود.
    جباری که در جریان بازی استقلال مقابل الاتحاد به هنگام تعویض با آرش برهانی با ناراحتی زمین مسابقه را ترک کرد و سمت برهانی نرفت؛ عنوان کرد: جا دارد از همه مردم ایران و هواداران استقلال بابت رفتارم عذرخواهی کنم. قبول دارم رفتارم حرفه ای نبود. از آرش برهانی نیز عذرخواهی می کنم. حتی بعد از بازی نزدش رفتم و از او عذرخواهی کردم.
    این بازیکن تصریح کرد: در آن لحظه ناراحتی من ربطی به آرش نداشت. با برهانی رابطه دوستانه ای دارم. او می داند از چه جریاناتی ناراحت بودم. یکسری مسائل در تیم ما رخ داده و می دهد که من در واکنش به آن رفتارها هنگام تعویض آن رفتار را نشان دادم.
    جباری در پاسخ به این سئوال که این ناراحتی به خاطر مسائل مالی است؛ گفت: ناراحتی ام ربطی به مسائل مالی ندارد. البته هنوز 120 میلیون تومان از باشگاه طلب دارم و حتی در قراردادم قید شده بابت پرداخت نشدن مطالباتم می توانم در تمرین حاضر نشوم. با این وجود با مصدومیت های که داشتم به خاطر هواداران در تمرین حاضر شدم و حتی بازی هم کرده ام و هیچ گاه کم کاری نکردم.
    هافبک آبی پوشان با بیان اینکه حرف های زیادی برای گفتن دارد اما نمی خواهد بیش از این صحبت کند؛ تصریح کرد: مربیان باید دلایل اخراجم را بگویند. فکر نمی کنم یک واکنش به تعویض دلیل خوبی برای اخراج آن هم در آستانه بازی حساس با الجزیره باشد


  • کلمات کلیدی :
  • » سجاد
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    طالبلو(سه شنبه 87 اسفند 27 ساعت 6:54 عصر )
     

    دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی با الاتحاد عربستان فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد.

    -

    -

    طالب لو:یک روز سخت را در عربستان سپری کردیم. فوتبال غیر قابل پیش بینی است و در بازی با الاتحاد روی خوش خود را به ما نشان نداد.
    وی ادامه داد: اگر کمی تمرکز داشتیم می توانستیم 9 دقیقه پایانی را تحمل کنیم و با دست پر از میدان خارج شویم. با این حال این یک تجربه خوب برای ما بود تا بتوانیم در بازی های آینده با هوشیاری بیشتری ظاهر شویم.
    طالب‌ لو درباره مشکلات داوری در این دیدار عنوان کرد : شاید داور تاثیر گذار بود اما دوست ندارم در این باره صحبت کنم. این بازی تمام شد. ما قصد داریم در تهران با یکدلی الاتحاد را شکست دهیم و باخت هفته گذشته را جبران کنیم.



  • کلمات کلیدی :
  • » سجاد
    »» نظرات دیگران ( نظر)

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    آشتیانی رییس سازمان تربیت بدنی ، علی انصاری مدیر عامل استقلال !
    اخبار کوتاه
    النصر باز هم مشکل ایجاد کرد ؛ مشکل عنایتى براى گرفتن رضایت نامه
    استارت مرفاوى و روته مولر
    چند عکس باحال
    [عناوین آرشیوشده]

     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 1 بازدید
    بازدیدهای دیروز: 3 بازدید
    مجموع بازدیدها: 24242 بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » پیوندهای روزانه «
    » لوگوی دوستان من «

    » دسته بندی یادداشت ها «
    » آرشیو یادداشت ها «
    » اشتراک در خبرنامه «