سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس بسیار به درس و مباحثه علم بپردازد، آنچه را فرا گرفته از یاد نبرد وآنچه را ندانسته فرا گیرد . [امام علی علیه السلام]

نظرهای طرفداران استقلال

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
باختیم آقاى قطبى باختیم(سه شنبه 88 خرداد 19 ساعت 2:51 عصر )
- افشین قطبى وقتى به تهران سفر کرد تا هدایت تیم ملى را رسماً برعهده بگیرد، با شوق و ذوق خاصى از صعود تیم ملى به جام جهانى صحبت کرد. او تیم ملى را تیم ?? میلیون نفرى خواند و مدعى شد که با انرژى مثبت ?? میلیون ایرانى به جام جهانى صعود خواهیم کرد. افشین قطبى عوض نشده بود و همانى بود که مى شناختیم. او باز هم با همان ادبیات کلامى و انرژى هاى مثبت گذشته اش وارد ایران شد تا راه صعود تیم ملى را به جام جهانى هموار کند.

2-کمى که جلوتر رفتیم، داستان کمى عوض شد. افشین قطبى که به نظر مى رسید بیش از همیشه انرژى دارد و از حضور در راس هدایت تیم ملى حسابى ذوق زده شده است، در کنفرانس مطبوعاتى اش پا را از واقعیت ها خیلى فراتر گذاشت و اعلام کرد که ایران یک روزى قهرمان جام جهانى مى شود و این مساله را جزو رویاهاى خودش با تیم ملى خواند. آنجا بود که بیشتر از گذشته نگران قطبى و تیم ملى شدیم.
?- تیم دوم اندونزى را با ? گل بردیم و قطبى خوشحال تر از گذشته اعلام کرد که تیمش با روحیه اى بالا به چین سفر خواهد کرد. وقتى به چین یک بر صفر باختیم سرمربى تیم ملى اعلام کرد که مطمئن است ایران کره شمالى را در خانه اش شکست مى دهد. او در تفکراتش بارها و بارها کره شمالى را آنالیز کرده بود و مطمئن بود که در این بازى حساس و سرنوشت ساز ? امتیاز بازى را مى گیرد و با دست پر به تهران برمى گردد.
?- ذوق بچگانه اى داشتیم. حضور در جام جهانى ???? آفریقاى جنوبى با حرف هاى سرمربى جدید تیم ملى آنقدر شیرین بود که در تفکرات مان به مقدماتى جام جهانى ?? فرانسه سفر کردیم. یادش به خیر، آن زمان ??- ?? سال جوان تر بودیم و پس از حماسه ملبورن چه شوق و ذوقى داشتیم. براى لحظاتى اشک در چشممان جمع شد و احساس کردیم که اگر دوباره این اتفاق بیفتد، مردم چقدر خوشحال مى شوند. دوباره شور و شوق سراسر جامعه را فرا مى گیرد. براى مردمى که زیرفشار اقتصادى کمر راست نمى کنند، چه بهانه اى براى شادى کردن، بهتر از صعود به جام جهانى است؟ مردمى که آخرین جشن فوتبالى آنها که با شور و شوق فراوان همراه بود، همان مقدماتى جام جهانى ???? فرانسه و بعد از بازى تیم ملى مقابل استرالیا بود.
?- در بازى مقابل کره شمالى، افشین قطبى همانى بود که مى شناختیم و انتظارش را داشتیم. کره شمالى تیمى نبود که براى ما درد سر ایجاد کند و فراتر از انتظار هم ظاهر نشد اما سرمربى ایران نشان داد که در بازى هاى خارج از خانه نمى تواند نتیجه بگیرد. حالا چه با پرسپولیس مقابل استقلال اهواز، ابومسلم یا مقاومت سپاسى باشد یا با تیم ملى مقابل چین یا کره شمالى باشد. او بازى هاى خارج از خانه را نمى تواند در آورد و نتیجه بگیر نیست.
?- افشین قطبى مى تواند از کسب این یک امتیاز خارج از خانه خوشحال باشد و به آینده امیدوار اما این یک امتیاز براى ما فرقى با شکست نداشت. در روزى که قطبى باید ? امتیاز را در پیونگ یانگ مى گرفت تا امید و شوق عمومى در جامعه به حداکثر خود برسد و ملى پوشان هم با امید و انگیزه بالایى به مصاف امارات و کره جنوبى بروند. افکار عمومى از این یک امتیاز ناراحت شده و امید چندانى به صعود تیم ملى به جام جهانى ندارد و ملى پوشان هم قطعاً با امیدوارى از صعود به جام جهانى صحبت نخواهند کرد.
?- این مساوى یک سیلى محکم تو گوش آن ذوق کودکانه ما بود. انگار نمى توانیم بدون بازى کردن با اعصاب مردم و استرس به جام جهانى صعود کنیم. باید تا لحظه آخر حرص بخوریم و جان به لب بشویم تا شاید بلیت حضور در آفریقاى جنوبى را به دست آوریم، شاید. از یکى از دوستانم مى پرسم: اگر على دایى سرمربى تیم ملى بود، نمى توانست یک تساوى بدون گل در پیونگ یانگ بگیرد؟ که جواب مى دهد: اگر من و تو هم روى نیمکت بودیم، مى توانستیم این یک امتیاز را بگیریم.به نظر شما در این شرایط نیازى به حضور قطبى و صرف این همه وقت و انرژى و هزینه بود تا یک مساوى بدون گل در پیونگ یانگ بگیریم



  • کلمات کلیدی :
  • » سجاد
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    چندعکس برای شما(سه شنبه 88 خرداد 19 ساعت 2:48 عصر )


  • کلمات کلیدی :
  • » سجاد
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    قطبی درتیمش برای استقلالی ها جایی ندارد(سه شنبه 88 خرداد 19 ساعت 2:46 عصر )
    دربازی باکره ی شمالی هیچیک ازبازیکنان استقلال بازی نکردند وقطبی که انگار آقای گل لیگ رانمیشناسد خلیلی همیشه مسدوم را وارد بازی کرد وحتی خسرو حیدری پاطلایی راوارد بازی نکرد اسم این تیم را نمی توان تیم ملی گذاشت بلکه تیم پرسپلیس2

  • کلمات کلیدی : تیم پرسپلیس2
  • » سجاد
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    سرمربی استقلال(سه شنبه 88 خرداد 19 ساعت 2:40 عصر )
    مرفاوی سرمربی جدید استقلال شد وغلامرضا عنایتی به این تیم پیوست

  • کلمات کلیدی :
  • » سجاد
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    خسروحیدری بهترین بازیکن(سه شنبه 88 خرداد 19 ساعت 2:37 عصر )
    efefwfewf

  • کلمات کلیدی :
  • » سجاد
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    آشتیانی رییس سازمان تربیت بدنی ، علی انصاری مدیر عامل استقلال !
    اخبار کوتاه
    النصر باز هم مشکل ایجاد کرد ؛ مشکل عنایتى براى گرفتن رضایت نامه
    استارت مرفاوى و روته مولر
    چند عکس باحال
    [عناوین آرشیوشده]

     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 0 بازدید
    بازدیدهای دیروز: 3 بازدید
    مجموع بازدیدها: 24219 بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » پیوندهای روزانه «
    » لوگوی دوستان من «

    » دسته بندی یادداشت ها «
    » آرشیو یادداشت ها «
    » اشتراک در خبرنامه «