سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین حکمت، شناخت انسان به خویشتن و اندازه خود را نگاه داشتن است . [امام علی علیه السلام]

نظرهای طرفداران استقلال

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
شعارهای استقلال(سه شنبه 87 اسفند 27 ساعت 6:38 عصر )

بین همه ی تیم های دنیا عشق است اس ما

این اس اس منه دوستش دارم خیلی زیاد قهرمانی بهش میاد

استقلال قهرمان میشه خدامیدونه که حقشه به لطف یزدان بچه ها استقلال قهرمان میشه



  • کلمات کلیدی :
  • » سجاد
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    استقلال قهرمان(سه شنبه 87 اسفند 27 ساعت 6:22 عصر )
    استقلالیها آزادی را پر خواهند کرد.(پنجشنبه 22 اسفند 1387 ساعت 10:28 عصر )

    سلام به همه طرفدارای با غیرت پرافتخارترین تیم آسیا


    اصلا ناراحت نباشید چون من مطمئنم بچه های ما تو بازیهای بعدی آسیا جبران می کنن و حتما به عنوان تیم اول صعود می کنن پس به هیچ وجه نگران نباشید.


    حالا وظیفه اصلی ما در برابر تیممون اینه که روز سه شنبه بریم استادیوم و با تشویق خودمون بتونیم اولین برد استقلال رو تو آزادی مقابل الجزیره امارات به دست بیاریم


    وعده ما سه شنبه استادیوم آزادی



  • کلمات کلیدی : ندارد
  • » محمد محمدپور
    »» نظرات دیگران ( < lang=js>document.write(CommAr[CC++]);
    0 نظر)


    برایتان دعا می کنیم(چهارشنبه 21 اسفند 1387 ساعت 2:55 عصر )

    با تمام وجودمان برای موفقیت استقلال مقابل الاتحاد دعا کنیم.


     


     



  • کلمات کلیدی : ندارد
  • » محمد محمدپور
    »» نظرات دیگران ( < lang=js>document.write(CommAr[CC++]);
    0 نظر)


    امیر آبادی:با قلعه نوعی هر سه جام را می گیریم.(دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 4:7 عصر )

    مهدی امیرآبادی این روزها در استقلال بسیار خوب و موثر بازی می کند، او با اینکه پُست تخصصی اش بازی در جناح راست است اما برای استقلال مدت هاست که دارد در پست دفاع و هافبک چپ انجام وظیفه می کند اما هیچ کدام از اینها باعث نشده تا او اندکی از انگیزه اش برای بازی در تیم بزرگی چون استقلال کم شود.
    امیرآبادی در لیگ هشتم مدتی را بدون دلیل مشخص نیمکت نشین بود اما این مسأله هیچ تاثیری در روحیه او نگذاشت و مهدی آنقدر خوب تمرین کرد که در نهایت امیر قلعه نویی را مجبور به استفاده از خود در جناح چپ استقلال کرد.امیرآبادی در خصوص دلایل موفقیت این روزهای تیم استقلال عقیده دارد که مسائل بسیاری عامل این موفقیت هستند. عامل اول دلیل وجود شخص امیر قلعه نویی در کادر رهبری تیم استقلال است چرا که او استقلال و فضای آن را خوب می شناسد و قلق کار کردن در این تیم بزرگ را خوب بلد است.
    عامل دوم موفقیت مدیریت تیم است، به طوری که آقای آشتیانی از همان روز اول مسئولیت با صداقت تمام با بچه ها مواجه شد و همین مسأله باعث گشت تا بچه ها با تمام وجود به او اعتماد کنند. عامل سوم تماشاگران و هواداران هستند. عامل اول تماشاگران و هوادارانی که در سرما و گرما به کمک استقلال آمده و اجازه نداده اند تا ما مقابل حریفان احساس تنهایی کنیم.دلیل چهارم وجود خود بازیکنان متعصب استقلال و وفاداری آنها به تیمشان است. آنها در طول لیگ هشتم ثابت کرده اند که تنها هدف آنها موفقیت و قهرمانی استقلال در لیگ است و از هیچ کوششی برای رسیدن به این موفقیت دریغ نخواهند کرد و دلایل دیگری که همه آنها در کنار هم باعث شده تا استقلال در لیگ هشتم به عنوان شانس اول قهرمانی به حساب آید.امیرآبادی درباره فراز و نشیب های این روزهای تیم استقلال گفت: همه تیم های بزرگ دنیا نیز گاهاً با چنین مسائلی روبه رو می شوند و تیم استقلال نیز مستثنی از این قاعده نیست اما اینها دلیل نمی شود که مشکلی در راه قهرمانی ما به وجود بیاید.
    امیرآبادی در خصوص بازی با ذوب آهن در اصفهان گفت: این بازی به همان اندازه که برای ما سخت و دشوار است، برای ذوب آ هنی ها سخت تر از ماست. آنها برای آنکه در اصفهان مقابل ما بازنده نباشند به آب و آتش خواهند زد و همین مسأله باعث خواهد شد که ما با دغدغه کمتری بازی کرده و به موفقیت هم دست پیدا کنیم. ما خوب می دانیم که 3 امتیاز بازی اصفهان و ذوب آهن برای ما بسیار مهم است و به نوعی حکم قهرمانی ما در گروه همان 3 امتیاز خواهد بود، 3 امتیازی که بدون شک از آن استقلال خواهد بود.مدافع چپ تیم استقلال درباره 3 تیم اول تا سوم لیگ هشتم گفت: من پیش بینی می کنم که تیم های استقلال، ذوب آهن و پرسپولیس عناوین اول تا سوم لیگ را از آن خود خواهند کرد و بقیه تیم ها برای کسب چهارم به بعد باید بازی کنند.امیرآبادی درباره شرایط تیم استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما در بهترین شرایط ممکن راهی این مسابقات خواهد شد و در حال حاضر نیز در بین4 نماینده فوتبال ایران، تیم استقلال آماده ترین تیم به حساب می آید و ما نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که به مقام قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنیم، ضمن اینکه من نیز در کارنامه افتخاراتم در فوتبال تنها قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را کم دارم که امیدوارم آن را نیز امسال با تیم استقلال به دست بیاورم.
    امیرآبادی در مورد آینده اش در فوتبال و استقلال گفت: اگر چه من در پایان این فصل قراردادم با استقلال به پایان می رسد اما من در حال حاضر اصلاً نمی خواهم به این مسائل فکر کنم چرا که موفقیت استقلال برایم مهم تر از هر چیز دیگری است.بازیکن خوب استقلال در خصوص پیشنهاداتی که این روزها به او می شود گفت: من همانطور که پیش از این گفتم، اصلاً به این چیزها فکر نمی کنم چرا که اولویت اول و آخر من در فوتبال ایران استقلال بوده و هست، مگر اینکه اتفاقات دیگری بیفتد.بازیکن جناح چپ تیم استقلال درباره احتمال حضورش در لیگ فوتبال امارات گفت: چند سالی است که بحث حضور من در فوتبال امارات می شود و من هم خودم بدم نمی آید که بازی در آن فوتبال را نیز تجربه کنم اما الان بهتر می بینم فقط به استقلال و موفقیت این تیم فکر کنم.امیرآبادی در خصوص احتمال خداحافظی اش از فوتبال گفت: در حال حاضر به سن 30 سالگی رسیده ام اما هنوز درباره خداحافظی فکر نکرده ام اما مطمئن باشید تا روزی که بدنم اجازه دهد برای استقلال بازی خواهم کرد و پس از آن به خداحافظی فکر می کنم. امیرآبادی گفت: یک روز در باشگاه سایپا به همراه بهزاد غلامپور در صف آخر تمرینات این تیم می دویدم که بهزاد به من گفت: مهدی هر وقت به ردیف های جلو رسیدی بدان که وقت خداحافظی فرا رسیده است و من هم در حال حاضر به ردیف دوم و سوم صف تمرینات استقلال رسیده ام که این مسأله برایم معانی زیادی دارد.
    امیرآبادی درخصوص شانس حضورش در تیم ملی گفت: امسال یکی از بهترین سال های حضورم در فوتبال را پشت سر گذاشتم و خیلی امیدوارم که بتوانم به تیم ملی کمک کنم اما علی دایی هم اعتقاداتی دارد و باید در تیمش از نفراتی استفاده کند که به ترکیب تیمش می خورند و می توانند در سیستم او پاسخگو باشند. بازیکن جناح چپ تیم استقلال گفت: من از زمان آقای طالبی چیزی در حدود ? سال در کنار بازیکنان بزرگی چون علی دایی، کریم باقری، جواد نکونام و... بازی کرده ام و حالا یک بار دیگر می خواهم شانس خودم را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی امتحان کنم. امیرآبادی درباره احتمال حضورش در فوتبال بعد از دوران بازنشستگی گفت: راستش را بخواهید من کار مربیگری را اصلاً دوست ندارم و فکر می کنم که بعد از فوتبال به کار تجارت مشغول شوم.بازیکن جناح چپ تیم استقلال درباره ارتباطات خود با بازیکنان استقلال گفت: راستش را بخواهید با جوانان استقلال راحت ترم و از اینکه می توانم تجارب خود را به آنها منتقل کنم خوشحالم.
    امیرآبادی درباره نقش سایپا در سازندگی اش در فوتبال گفت: سایپا و مایلی کهن سهم بسزایی در رشد من در فوتبال داشته اند که من هیچ گاه محبت های آنها را فراموش نمی کنم. امیرآبادی درباره اینکه استقلال را خودش انتخاب کرده یا دیگران برایش انتخاب کرده اند، گفت: راستش را بخواهید هم استقلال را خودم انتخاب کردم و هم دیگران این تیم را برای من انتخاب کردند که من هم اصلاً از این انتخاب پشیمان نیستم و شاید اگر الان یک بار دیگر فرصت انتخاب داشته باشم، انتخابم استقلال خواهد بود. مدافع چپ تیم استقلال درباره مشاورانش در فوتبال گفت: همه مربیانی که در ساختن من نقش داشته اند، در زمره مشاوران من به حساب می آیند. چرا که من گاه و بیگاه با آنها تماس گرفته و مشورت هایی را از آنها می گیرم مشورت هایی که تا به امروز از کنار آنها به منافع بزرگ معنوی در فوتبال رسیده ام.




  • کلمات کلیدی : ندارد
  • » محمد محمدپور
    »» نظرات دیگران ( < lang=js>document.write(CommAr[CC++]);
    1 نظر)


    جانواریو به بازی ذوب آهن می رسد(دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 4:7 عصر )
    فابیو جان واریو هافبک استقلال که چند روزی است به دلیل مصدومیت برای تیمش به میدان نمی رود از پنجشنبه دویدن دور زمین را شروع کرده است.
    طبق شنیده های ما امیر قلعه نویی سرمربی استقلال از دکتر نوروزی پزشک تیم خواسته است تا تحت هر شرایطی این بازیکن را به دیدار مقابل ذوب آهن در اصفهان برساند. گفتنی است جان واریو از امروز در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد و با این تفاسیر به این دیدار خواهد رسید.شایان ذکر است پیروزی در دیدار مقابل ذوب آهن برای استقلالی ها بسیار حائز اهمیت است.




  • کلمات کلیدی :
  • » سجاد
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    <      1   2      

    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    آشتیانی رییس سازمان تربیت بدنی ، علی انصاری مدیر عامل استقلال !
    اخبار کوتاه
    النصر باز هم مشکل ایجاد کرد ؛ مشکل عنایتى براى گرفتن رضایت نامه
    استارت مرفاوى و روته مولر
    چند عکس باحال
    [عناوین آرشیوشده]

     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 2 بازدید
    بازدیدهای دیروز: 4 بازدید
    مجموع بازدیدها: 24293 بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » پیوندهای روزانه «
    » لوگوی دوستان من «

    » دسته بندی یادداشت ها «
    » آرشیو یادداشت ها «
    » اشتراک در خبرنامه «